פורצים את מחסומי הענף
המדיה הקמעונאית הולכת ומתרחבת במהירות, אך התהליך איטי בשל פיצול משאבים, עלויות גבוהות ופערי אומדנים. על פי נתוני IAB Europe, מפרסמים מדווחים כי גורמי ההאטה המשמעותיים ביותר הם פיצול משאבים (51%) וחוסר תקינה (53%), ואילו הקמעונאים מצביעים על תהליך ההקמה התפעולית (54%) ועלויות (40%).
GoWit תיתן מענה לאתגרים הללו באמצעות איחוד של פתרונות לפלטפורמה יחידה, תוך פישוט הפעילות, שחרור תקציבים ועידוד ביצועים ברי מדידה.
עידוד הצמיחה באמצעות שותפויות
השותפויות הן הליבה של המדיה הקמעונאית והמסחריות של GoWit במקומות בהם הדרישה, הטכנולוגיה ופעילות הפרסום מתכנסות לאקוסיסטמה יחידה ומקושרת. שיתוף הפעולה עם Heureka Group, CarrefourSA, Beymen, Kingfisher (Koçtaş), Raneen, Mumzworld, ו-Toters Delivery מאפשרים פעולה בקנה מידה חסר מתחרים ברחבי אירופה ו-MENA. שותפויות עם Tooplay, The Trade Desk DSP, Akinon, Spike E-Media, Goldbach, ו-Craftware בתחום הטכנולוגיות והמכירות מרחיבות את התפוצה השיטתית ואת המומחיות.
*בשוויץ, מארק מג’ג'י, מנהל פיתוח עסקי ב-Goldbach Group AG, הוסיף: "אנו שואבים עידוד רב מהידיעה שנוכל לסמוך על שותפות מועילה מעין זו עם גוף בעל יכולות, במסע שלנו ברחבי המדיה הקמעונאית בשוויץ".
* "GoWit היא אבן היסוד שמניעה את חזונה של Spike למנף את המדיה הקמעונאית ואת המסחר ברחבי המזרח התיכון", הוסיף רמי טייבה מ–Spike E-Media.
פלטפורמה מאוחדת לקמעונאים, למותגים ולסוכנויות
מרכז הפרסום מונע הבינה המלאכותית של GoWit מאפשר:
- לקמעונאים להשתלב תוך דקות, להפעיל פרסומות מרובות ערוצים (תצוגה, רשימות ממומנות, וידאו, מחוץ לאתרים ובחנויות), ולהתחבר לדרישה של המפרסמים.
- למותגים ולסוכנויות לצורך ביצוע קמפיינים מרובי קמעונאים תוך שימוש בכלי שירות עצמי לצורך סגמנטציה.
"עתיד הפרסום שייך לאלה שמקשרים את המסחר עם הנתונים וההקשר", אמר אמרא אדסן, מנכ"ל GoWit. "יצירת האקוסיסטמה הגדולה ביותר באזור EMEA תעזור לכל גורם להפוך את הנתונים להזדמנויות מדיה ניתנות למדרוג".
אודות GoWit
GoWit היא חברת האדטק המובילה שמקימה את הרשת המסחרית והמדיה הקמעונאית הגדולה באזור EMEA. הפלטפורמה של החברה משלבת את הטכנולוגיה הטובה ביותר, את פעילות הפרסום ואת הדרישה למקסום הרווח והרלבנטיות.